چند استراتژي پرکاربرد بلک جک

ساخت وبلاگ

چند استراتژي پرکاربرد بلک جک

طبيعت
اگر دو کارت اول بازيکن يک آس و يک "ده کارت" (يک کارت عکس يا 10) باشد ، با شمارش 21 در دو کارت ، اين يک جک سياه است. اگر هر بازيکني يک چيز طبيعي داشته باشد و فروشنده آن را نداشته باشد ، فروشنده بلافاصله يک و نيم برابر شرط خود را به آن بازيکن پرداخت مي کند.

اگر فروشنده يک چيز طبيعي داشته باشد ، آنها بلافاصله شرط بندي تمام بازيکناني که چيزهاي طبيعي ندارند را جمع مي کنند (اما هيچ مقدار اضافي). اگر دلال و بازيکن ديگري هر دو از موارد طبيعي برخوردار باشند ، شرط بندي اين بازيکن ايستادگي (تساوي) است و بازيکن تراشه هاي خود را پس مي گيرد.

اگر کارت رو به رو فروشنده يک کارت ده يا يک آس باشد ، آنها به کارت رو به پايين خود نگاه مي کنند تا ببينند که آيا اين دو کارت طبيعي هستند. اگر کارت رو به بالا يک ده کارته يا يک آس نيست ، آنها تا زماني که نوبت فروشنده نرسد به کارت رو به پايين نگاه نمي کنند.

بازي
بازيکن سمت چپ اول مي رود و بايد تصميم بگيرد که "بايستد" (کارت ديگري نمي خواهد) يا "ضربه" بزند (براي اينکه به شمارش 21 نزديک شود يا حتي دقيقاً 21 را بزند) کارت ديگري را بخواهد).

بنابراين ، يک بازيکن ممکن است روي دو کارت اصلي که به آنها داده شده بايستد ، يا ممکن است يک بار کارتهاي اضافي را از فروشنده بخواهد تا اينکه تصميم بگيرد که روي کل بايستد (اگر 21 يا کمتر باشد) ، يا "نيم تنه" شود "(اگر بيش از 21 باشد). در حالت دوم ، بازيکن مي بازد و فروشنده شرط بندي را که شرط بندي شده است ، جمع مي کند.

فروشنده سپس به بازيکن بعدي در سمت چپ آنها روي مي آورد و به همان روش به آنها سرويس مي دهد.

ترکيبي از يک آس با يک کارت غير از ده کارت به عنوان "دست نرم" شناخته مي شود ، زيرا بازيکن مي تواند آس را 1 يا 11 بداند و يا کارت بکشد يا نه. به عنوان مثال با "نرم 17" (يک آس و 6) ، کل 7 يا 17 است.

در حالي که شمارش 17 يک دست خوب است ، بازيکن ممکن است بخواهد براي يک امتياز بالاتر قرعه کشي کند. اگر تساوي با شمردن آس به عنوان 11 ، يک دست نيم تنه ايجاد کند ، بازيکن به آساني آس را 1 مي داند و با ايستادن يا "زدن" به بازي ادامه مي دهد (کارت هاي اضافي را از يک بار ديگر از فروشنده درخواست مي کند).

بازي نمايندگي
هنگامي که فروشنده به هر بازيکني سرويس داده باشد ، کارت رو به پايين فروشندگان روشن مي شود. اگر کل 17 يا بيشتر باشد ، بايد بايستد. اگر تعداد آنها 16 يا کمتر باشد ، آنها بايد کارت بگيرند.

فروشنده بايد کارت هاي خود را تا زماني که کل 17 يا بيشتر باشد ، ادامه دهد ، در آن زمان فروشنده بايد بايستد. اگر دلال يک آس داشته باشد و با احتساب آن 11 به مجموع 17 يا بيشتر برسد (اما نه بيشتر از 21) ، فروشنده بايد آس را 11 بشمارد و بايستد. بنابراين تصميمات فروشنده در تمام بازي ها به صورت خودکار انجام مي شود ، در حالي که بازيکن هميشه انتخاب يک يا چند کارت را دارد.

اهداف علامت گذاري
وقتي نوبت يک بازيکن مي رسد ، آنها مي توانند بگويند "ضربه" يا مي توانند با خراشيدن ميز با انگشت يا دو ميز در حرکت به سمت خود ، براي کارت سيگنال بدهند ، يا مي توانند دست خود را در همان حرکتي که به کسي مي گويد "بيا اينجا!" هنگامي که بازيکن تصميم به ايستادن مي گيرد ، مي تواند "ايستادن" يا "ديگر نه" را بگويد ، يا مي تواند با حرکت دادن دست خود به پهلو ، کف دست و درست بالاي ميز ، اين هدف را نشان دهد.

تقسيم جفت ها
اگر دو کارت اول بازيکن از يک فرق باشد ، مانند دو جک يا دو شش ، ممکن است آنها تصميم بگيرند که هنگام چرخش ، آنها را به عنوان دو دست جداگانه رفتار کنند. سپس مقدار شرط اصلي روي يکي از کارتها مي رود و بايد مبلغ مساوي به عنوان شرط بندي روي کارت ديگر قرار گيرد.

بازيکن ابتدا با ايستادن يا ضربه زدن يک يا چند بار ، دست خود را به سمت چپ بازي مي کند. فقط در اين صورت است که دست به سمت راست بازي مي شود. بنابراين دو دست به طور جداگانه درمان مي شوند ، و فروشنده با توجه به امتيازات خود با هر يک تسويه حساب مي کند.

با يک جفت آس ، به هر بازيکن يک کارت داده مي شود و ممکن است ديگر قرعه کشي نشود. همچنين ، اگر به يکي از اين آيس ها يک کارت ده داده شود ، بازده برابر است با شرط بندي (نه يک و يک و نيم به يک ، همانطور که در هر زمان ديگر بلک جک است).

منبع : khadamatekafsabi

 

خفاش...
ما را در سایت خفاش دنبال می کنید

برچسب : چند,استراتژی,پرکاربرد,بلک,جک, نویسنده : کاووسی فر qsttudentt بازدید : 193 تاريخ : شنبه 22 آذر 1399 ساعت: 3:36

لینک دوستان

خبرنامه